دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 آبان 1400 - 13:23
سیدمحمودرضا آقامیری در هشتمین کنفرانس ملی رادار و سامانه‌های مراقبتی ایران:

حرکت به‌سمت دانشگاه حل مسئله گامی اساسی برای حل مشکلات جامعه است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی با بیان اینکه رشد کشور نامتوازن بوده است، گفت: حرکت به سمت دانشگاه حل مسئله گامی اساسی برای حل مشکلات جامعه است.
کد خبر : 621904
سید محمودرضا آقامیری



به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، سیدمحمودرضا آقامیری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی در هشتمین کنفرانس ملی رادار و سامانه‌های مراقبتی ایران که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری برگزار شد، گفت: اقتدار به‌معنای هویت، عزت نفس و غرور در عرصه‌های مختلف است. باید در صحنه‌های مختلف علمی، دیپلماسی، بین‌المللی، ورزشی و غیره جسارت داشته باشیم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی خاطرنشان کرد: ایران از نظر قدرت نظامی به رشد بالایی رسیده اما در بخش‌های اقتصادی و فرهنگی مشکلاتی دارد، رشد کشور نامتوازن بوده و نشان‌دهنده آن است که افرادی خود را صرف کارهای بزرگی کرده‌اند و گروهی فقط بهره بردند. با آسیب‌شناسی، ارزیابی و حرکت به سمت دانشگاه حل مسئله گام اساسی برای حل مشکلات جامعه برداشته می‌شود.


این مقام مسئول بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی ۴۰ برنامه علمی در سطح کشور و ۱۴ برنامه علمی در سطح استان تهران برای واحدهای دانشگاهی برای ۳ سال آینده تعریف کرده است. این برنامه‌های علمی در تمامی حوزه‌ها حتی علوم انسانی و پدافند بوده که با استفاده از این برنامه‌ها می‌توان عدم توازن رشد در حوزه‌های مختلف را در جامعه از بین برد.


انتهای پیام/۱۱۰/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته